26 Mart 2012 Pazartesi

BİR AŞK HİKAYESİ


Sana olan aşkımın ölümcül etkileri olacağını bilemezdim ki ; çok saf, çok temiz duygularla sevdim seni ben.  Vurulmuştum bi kere … doyamıyordum ki , her nefesimde sen de ol istiyordum .. dostlar , arkadaşlar bırak diyordu bu aşk sana yaramaz , bi gün gelir her nefeste hissetmek istediğin bu aşk nefesini keser…

Aslında bende biliyordum gerçekleri bir gün bu aşkın bana daha da acı verebileceğini.. biliyordum bilmsine ama hep inkar ettim , hep reddettim bu gerçeği sevmeye devam ettim seni şuursuzca…

Seni kötüleyen sadece büyüsüne kapıldın diyen herkese inat, sevmeye devam ettim seni,  acı çeksemde kopsamda çevremden.. soğuk havalarda da sevdim seni , güneşli günlerde de hep sadıktım ben sana …

Hayat öyle ilginç ki insan bilsede gerçekleri dönemiyor yanlışlıklardan ta ki duvara toslayana kadar.. Halbuki en zeki ve erdemli varlık değil mi insan ? okuyor , yazıyor , düşünüyor ve karar veriyor … Peki ama nasıl olurda kötülüklerle dolu yanlış bir aşka düşüyor….
Sevgili dostlar sigaraya olan aşkınızı , o sizi söndürmeden söndürün…..


Hiç yorum yok: