22 Şubat 2012 Çarşamba

LEZZETLİ MEKANLAR


Harika bir lezzeti nerede keşfedeceğini nerede karşısına çıkacağını bilemiyor insan . Eskişehir’in yerini bilmezken artık ayda bikaç kez uğrar oldum . E tabi gezelim görelim yiyelim muhabbeti çok önemli . bu güzel şehre ilk gittiğimde tabi ki bende herkes gibi çiğ börek tattım ama ne yalan söyleyeyim benim tarzım değil çok yağlı ve ağır ama yine de denemeden dönmeyin derim.

Yalnız Mezze Restaurant diye bir yer var ki adı gibi meze cümbüşü sunuyor. Bi kere belli gecelerde mekana rezervasyon yapmakta fayda var ama sakın benim gibi internetten yapmayın çünkü internet hizmet vermiyormuş sonra işiniz şansa kalır. (Bu internet olayında benden eksi puan aldılar).  Dedim ya mekan adı gibi meze konsepti üzerine kurulu küçük ve şirin bir balık restaurantı. İnternetten yaptığım rezervasyon sayesinde önce sıcak birer çay içmek zorunda kalıyoruz yanımdaki güzel ve tatlı kızla. Her çay yudumunda gerçekten internetten mi yaptın rezervasyonu diye soruyor bana tatlı tatlı. Neyseki garson yetişiyor da meze seçmek için sizi meze dolabının yanına alayım diyor . Biraz sıkıntılı başlayan gece  benim için şenlenecek belli oluyor. Çocukta çok iyi sağolsun anlıyor beni ve  abi ben en iyisi hepsinden karışık yaptırayım diyor bıyık altı gülerek , yaptır diyorum bende çok istemez bir tavırla. Bu mekanın meze bölümü bana direk Cunda yı hatırlattı , ayrıca İstanbul da dahi bukadar çok meze biçok mekanda bulunamıyor. Heyecanla tatmayı bekledim.

Mezelerin lezzeti de görüntüleri gibi çıktı ve beni yanıltmadı . İsli kerevizi ilk kez bu mekanda tattım ve vuruldum, şiddetle tavsiye ederim. Balık mücver ve cunda böreği ise bence ara sıcak olarak muhakkak denenmeli. Çeşit çeşit lezzetli  meze ve gerçekten fark yaratabilen ara sıcak servisinden sonra önerim bu mekanda meze yi ön planda tutmanız çünkü mezeden sonra gelen ana balık servisi ve lezzeti biraz hayal kırıklığı. Rakı balık meze ye göre fiyatları da çok uygun olan bu mekanı ziyaret ederseniz mutsuz ayrılmazsınız.

Hiç yorum yok: